Konditionstræning og kostplan til styrketræning

Legs of a young man running

Konditionstræning for mere effektiv træning

For at få mest mulig ud af din badmintontræning eller anden sport, er konditionstræning vigtig og ikke et sted, der bør gås på kompromis. Man skal tænke på , at konditionstræning skal til for, at man kan dyrke sin favoritsport på ønskede niveau og ikke som om, at man dyrker sin sport for at konditionstræne.

Med konditionstræning kan man holde niveauet længere, hvilket også hænger sammen med, at hjernen fungerer optimalt undervejs og derfor kan se muligheder.

Kostplan til styrketræning

For at nå sine mål med måde styrketræning og konditionstræning, er en kostplan en god løsning. Ved at få tilrettelagt en kostplan til styrketræning, hjælper man musklerne på vej, hvilket supplerer træningen godt. De mange topatleter har en meget stram kostplan, de følger for at opnå ønskede resultater sportsmæssigt og vægtmæssigt.

Det er vigtigt at få lavet kostplanen så den passer til ens træning, dagligdag og mål. Derfor kan det være en idé at snakke med en professionel. Vi har i klubben en ernæringsvejleder tilknyttet, hvilket selvfølgelig er til fri afbenyttelse.

 

Kombination for bedste resultater

En kombination af konditionstræning, styketræning og en kostplan til styrketræning kan derfor skabe meget synlige resultater på kort sigt og endnu flere på lang sigt.

Spørg i klubben for mere information

Related posts:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *